OFFICE MANAGER

Opublikowano:  2021-02-19   |   Wygasa:  2021-03-31
Polska, małopolskie, Kraków

Opis stanowiska

  • dbałość o komfort i najwyższe standardy obsługi Klientów atelier,
  • nawiązywanie, budowanie i podtrzymywanie trwałych kontaktów z Klientami,
  • wsłuchiwanie się w potrzeby Klientów i wychodzenie im naprzeciw,
  • prowadzenie kalendarza i kartoteki wizyt Klientów,
  • dbałość o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów, 
  • bieżąca kontrola nad zaopatrzeniem atelier,
  • obsługa organizacyjna prowadzonych przez atelier szkoleń i warsztatów,   
  • utrzymywanie sterylności sekcji, w których przebywa Klient, zgodnie z obowiązującą procedurą bezpiecznej usługi,
  • pełne pasji i empatii indywidualne podejście do każdego Klienta,
  • dbanie o pozytywny i profesjonalny wizerunek atelier,
  • analizowanie, planowanie oraz realizację założonych celów.

Wymagania

  • obsługa komputera w zakresie MS Office,
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację z Klientami anglojęzycznymi, 
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami,
  • umiejętność planowania oraz właściwej organizacji pracy własnej,
  • skupienie i zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów,
  • wysoka kultura osobista, empatia, elastyczność i dyspozycyjność,
  • gotowość do prowadzenia rozmów i aktywnego słuchania,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży marek premium (np. kosmetyki) lub praca w obsłudze Klienta (hotel, restauracja).

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie z systemem bonusowym,
  • zatrudnienie na podstawie kontraktu B2B,
  • pracę w elitarnym miejscu w otoczeniu nietuzinkowych osób,
  • możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Administratorem danych jest HR Navigator z siedzibą w 32-447 Siepraw, ul. Kalinowa 96 oraz HR Creator z siedzibą w 30-390 Kraków, ul. Zawiła 69. Dane są przetwarzane dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.

HR Navigator  jest agencją zatrudnienia posiadającą certyfikat potwierdzający wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 11850.

HR Creator  jest agencją zatrudnienia posiadającą certyfikat potwierdzający wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 14997.

 

Prosimy o dopisanie następujących klauzul:


"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator oraz HR Creator moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami."

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator oraz HR Creator moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
„Wyrażam zgodę na przekazywanie i przetwarzanie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z HR Navigator oraz HR Creator na potrzeby przyszłych rekrutacji.”


« Oferty pracy

Masz pytania?

Napisz lub zadzwoń, chętnie odpowiemy!


INFORMUJEMY, że:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Firmę HRNAVIGATOR w celach: promocji i marketingu bezpośredniego towarów oraz usług znajdujących się w ofercie firmy HRNAVIGATOR realizacji umów handlowych oraz usług serwisowych, i nie będą przekazywane do innych podmiotów w celach handlowych.

Oferty pracy Kontakt